12. Rajd Dolnośląski

Autorem wszystkich poniższych zdjęć jest Tomasz Sucharda / Prawa autorskie zastrzeżone


  • Auto rajdowe Renault 8 Gordini załogi Krzysztof Komornicki / Zygmunt Wiśniowski na stacji benzynowej w Kudowie. Jedno z najlepszych aut używanych w rajdach w Europie w tym czasie: bez pałąków bezpieczeństwa, bez zagłówków na przednich siedzeniach, ze zwykłymi pasami piersiowymi. Za autem z lewej stoi Zygmunt Wiśniowski.

    Auto rajdowe Renault 8 Gordini załogi Krzysztof Komornicki / Zygmunt Wiśniowski na stacji benzynowej w Kudowie. Jedno z najlepszych aut używanych w rajdach w Europie w tym czasie: bez pałąków bezpieczeństwa, bez zagłówków na przednich siedzeniach, ze zwykłymi pasami piersiowymi. Za autem z lewej stoi Zygmunt Wiśniowski.

  • Samochód Komornickiego na głównej ulicy w Kudowie podjeżdża na serwis

    Samochód Komornickiego na głównej ulicy w Kudowie podjeżdża na serwis

  • Zastava 750 załogi Edmund Oprocha / Kazimierz Jaromin

    Zastava 750 załogi Edmund Oprocha / Kazimierz Jaromin

  • Saab 96  nr startowy 22 załogi Jerzy Wilbik /                                                . Na stacji CPN (Centrali Produktów Naftowych) stoją zawsze usmarowane bańki 20 litrowe do robienia mieszanki do dwusuwów: Syren, Trabantów, Wartbugóow i... Saabów

    Saab 96 nr startowy 22 załogi Jerzy Wilbik / . Na stacji CPN (Centrali Produktów Naftowych) stoją zawsze usmarowane bańki 20 litrowe do robienia mieszanki do dwusuwów: Syren, Trabantów, Wartbugóow i... Saabów

  • Saab 96  nr startowy 22 załogi Jerzy Wilbik /                                                . Na stacji CPN (Centrali Produktów Naftowych) stoją zawsze usmarowane bańki 20 litrowe do robienia mieszanki do dwusuwów: Syren, Trabantów, Wartbugóow i... Saabów

    Saab 96 nr startowy 22 załogi Jerzy Wilbik / . Na stacji CPN (Centrali Produktów Naftowych) stoją zawsze usmarowane bańki 20 litrowe do robienia mieszanki do dwusuwów: Syren, Trabantów, Wartbugóow i... Saabów

  • Jerzy Wilbik

    Jerzy Wilbik

  • Renault 10 – jedyne auto “serwisowe” załogi Komornicki / Wiśniowski

    Renault 10 – jedyne auto “serwisowe” załogi Komornicki / Wiśniowski

  • Serwisanci – od lewej                  Szubert i Leon Grzesło. Na dachu 4 kola z oponami Michelin XAS, świetnymi na asfalt, ale o bardzo delikatnych bokach, łatwo ulegające przebiciu, co było powodem problemów Komornickiego podczas tego rajdu

    Serwisanci – od lewej Szubert i Leon Grzesło. Na dachu 4 kola z oponami Michelin XAS, świetnymi na asfalt, ale o bardzo delikatnych bokach, łatwo ulegające przebiciu, co było powodem problemów Komornickiego podczas tego rajdu

  • Realia socjalizmu – ludzie od prawdziwie ciężkiej pracy, zupełny brak urządzeń w warsztacie wulkanizacyjnym. Ale opony Michelin z pomocą młotka przemontowali.

    Realia socjalizmu – ludzie od prawdziwie ciężkiej pracy, zupełny brak urządzeń w warsztacie wulkanizacyjnym. Ale opony Michelin z pomocą młotka przemontowali.

  • Realia socjalizmu – ludzie od prawdziwie ciężkiej pracy, zupełny brak urządzeń w warsztacie wulkanizacyjnym. Ale opony Michelin z pomocą młotka przemontowali.

    Realia socjalizmu – ludzie od prawdziwie ciężkiej pracy, zupełny brak urządzeń w warsztacie wulkanizacyjnym. Ale opony Michelin z pomocą młotka przemontowali.

  • Realia socjalizmu – ludzie od prawdziwie ciężkiej pracy, zupełny brak urządzeń w warsztacie wulkanizacyjnym. Ale opony Michelin z pomocą młotka przemontowali.

    Realia socjalizmu – ludzie od prawdziwie ciężkiej pracy, zupełny brak urządzeń w warsztacie wulkanizacyjnym. Ale opony Michelin z pomocą młotka przemontowali.

  • Realia socjalizmu – ludzie od prawdziwie ciężkiej pracy, zupełny brak urządzeń w warsztacie wulkanizacyjnym. Ale opony Michelin z pomocą młotka przemontowali.

    Realia socjalizmu – ludzie od prawdziwie ciężkiej pracy, zupełny brak urządzeń w warsztacie wulkanizacyjnym. Ale opony Michelin z pomocą młotka przemontowali.

  • Realia socjalizmu – ludzie od prawdziwie ciężkiej pracy, zupełny brak urządzeń w warsztacie wulkanizacyjnym. Ale opony Michelin z pomocą młotka przemontowali.

    Realia socjalizmu – ludzie od prawdziwie ciężkiej pracy, zupełny brak urządzeń w warsztacie wulkanizacyjnym. Ale opony Michelin z pomocą młotka przemontowali.

  • Realia socjalizmu – ludzie od prawdziwie ciężkiej pracy, zupełny brak urządzeń w warsztacie wulkanizacyjnym. Ale opony Michelin z pomocą młotka przemontowali.

    Realia socjalizmu – ludzie od prawdziwie ciężkiej pracy, zupełny brak urządzeń w warsztacie wulkanizacyjnym. Ale opony Michelin z pomocą młotka przemontowali.

  • Ogłoszenie wyników po rajdzie. Włodzimierz Markowski “DYZIO” (pod krawatem) dziękuje swojemu pilotowi – Stanisławowi Dalce

    Ogłoszenie wyników po rajdzie. Włodzimierz Markowski “DYZIO” (pod krawatem) dziękuje swojemu pilotowi – Stanisławowi Dalce

  • .  Z lewej Jerzy Szymaniak z Automobilklubu Warszawskiego

    . Z lewej Jerzy Szymaniak z Automobilklubu Warszawskiego

  • Z lewej Stanisław Dalka

    Z lewej Stanisław Dalka

  • Z lewej Marek Varisella

    Z lewej Marek Varisella

  • Od lewej Zygmunt Wiśniowski i Krzysztof Komornicki

    Od lewej Zygmunt Wiśniowski i Krzysztof Komornicki

  • Od lewej Andrzej Gieysztor i Jan Wolski

    Od lewej Andrzej Gieysztor i Jan Wolski

  • Pilot Eugeniusz Pach, kierowca Marek Wachowski

    Pilot Eugeniusz Pach, kierowca Marek Wachowski

  • .     Krzysztof Komornicki studiuje wyniki

    . Krzysztof Komornicki studiuje wyniki

  • Włodzimierz Markowski notuje wyniki rajdu

    Włodzimierz Markowski notuje wyniki rajdu

  • .   Z lewej Kazimierz Kraków – działacz Automobilklubu Warszawskiego, nn., z prawej Janek Wolski

    . Z lewej Kazimierz Kraków – działacz Automobilklubu Warszawskiego, nn., z prawej Janek Wolski

  • .   Od lewej Marek Wachowski, Marek Varisella, nn.

    . Od lewej Marek Wachowski, Marek Varisella, nn.

  • Próba zręcznościowa we Wrocławiu kończąca rajd.  Alfa Romeo Giulia 1600 poznańskiej załogi Ryszard Kopczyk / Wojciech Siwecki

    Próba zręcznościowa we Wrocławiu kończąca rajd. Alfa Romeo Giulia 1600 poznańskiej załogi Ryszard Kopczyk / Wojciech Siwecki

  • Próba zręcznościowa we Wrocławiu kończąca rajd.  Alfa Romeo Giulia 1600 poznańskiej załogi Ryszard Kopczyk / Wojciech Siwecki

    Próba zręcznościowa we Wrocławiu kończąca rajd. Alfa Romeo Giulia 1600 poznańskiej załogi Ryszard Kopczyk / Wojciech Siwecki

  • Próba zręcznościowa we Wrocławiu kończąca rajd.  Alfa Romeo Giulia 1600 poznańskiej załogi Ryszard Kopczyk / Wojciech Siwecki

    Próba zręcznościowa we Wrocławiu kończąca rajd. Alfa Romeo Giulia 1600 poznańskiej załogi Ryszard Kopczyk / Wojciech Siwecki

  • Próba zręcznościowa we Wrocławiu kończąca rajd.  Alfa Romeo Giulia 1600 poznańskiej załogi Ryszard Kopczyk / Wojciech Siwecki

    Próba zręcznościowa we Wrocławiu kończąca rajd. Alfa Romeo Giulia 1600 poznańskiej załogi Ryszard Kopczyk / Wojciech Siwecki

  • Porsche 912 załogi Włodzimierz Markowski  Stanisław Dalka

    Porsche 912 załogi Włodzimierz Markowski Stanisław Dalka

  • Porsche 912 załogi Włodzimierz Markowski Stanisław Dalka

    Porsche 912 załogi Włodzimierz Markowski Stanisław Dalka

  • Porsche 912 załogi Włodzimierz Markowski Stanisław Dalka

    Porsche 912 załogi Włodzimierz Markowski Stanisław Dalka

  • Porsche 912 załogi Włodzimierz Markowski Stanisław Dalka

    Porsche 912 załogi Włodzimierz Markowski Stanisław Dalka

  • Porsche 912 załogi Włodzimierz Markowski Stanisław Dalka

    Porsche 912 załogi Włodzimierz Markowski Stanisław Dalka

  • Porsche 912 załogi Włodzimierz Markowski Stanisław Dalka

    Porsche 912 załogi Włodzimierz Markowski Stanisław Dalka

  • MG 1100 Marka Wachowskiego

    MG 1100 Marka Wachowskiego

  • MG 1100 Marka Wachowskiego

    MG 1100 Marka Wachowskiego

  • MG 1100 Marka Wachowskiego

    MG 1100 Marka Wachowskiego

  • Ryszard Nowicki i Elżbieta Wojtowicz w NSU 1000 TT.  Na zdjęciu nr 42 doskonale widać podziurawioną pociskami i odłamkami ścianę budynku w centrum Wrocławia. Ścianę tę jeszcze wielokrotnie oglądaliśmy w następnych rajdach.

    Ryszard Nowicki i Elżbieta Wojtowicz w NSU 1000 TT. Na zdjęciu nr 42 doskonale widać podziurawioną pociskami i odłamkami ścianę budynku w centrum Wrocławia. Ścianę tę jeszcze wielokrotnie oglądaliśmy w następnych rajdach.

  • Ryszard Nowicki i Elżbieta Wojtowicz w NSU 1000 TT.  Na zdjęciu nr 42 doskonale widać podziurawioną pociskami i odłamkami ścianę budynku w centrum Wrocławia. Ścianę tę jeszcze wielokrotnie oglądaliśmy w następnych rajdach.

    Ryszard Nowicki i Elżbieta Wojtowicz w NSU 1000 TT. Na zdjęciu nr 42 doskonale widać podziurawioną pociskami i odłamkami ścianę budynku w centrum Wrocławia. Ścianę tę jeszcze wielokrotnie oglądaliśmy w następnych rajdach.

  • Ryszard Nowicki i Elżbieta Wojtowicz w NSU 1000 TT.  Na zdjęciu nr 42 doskonale widać podziurawioną pociskami i odłamkami ścianę budynku w centrum Wrocławia. Ścianę tę jeszcze wielokrotnie oglądaliśmy w następnych rajdach.

    Ryszard Nowicki i Elżbieta Wojtowicz w NSU 1000 TT. Na zdjęciu nr 42 doskonale widać podziurawioną pociskami i odłamkami ścianę budynku w centrum Wrocławia. Ścianę tę jeszcze wielokrotnie oglądaliśmy w następnych rajdach.

  • .  Marek Wachowski na starcie do próby zręczności

    . Marek Wachowski na starcie do próby zręczności

  • Porsche 912 załogi Włodzimierz Markowski Stanisław Dalka

    Porsche 912 załogi Włodzimierz Markowski Stanisław Dalka

  • NSU 1000

    NSU 1000

  • .   Alfa Romeo Giulia 1600

    . Alfa Romeo Giulia 1600

  • Fiat 850 nr startowy 8 załogi Ryszard Żyszkowski / Stanisław Wyka

    Fiat 850 nr startowy 8 załogi Ryszard Żyszkowski / Stanisław Wyka

  • Sędzia odbiera kartę OS-ową od Stanisława Dalki na mecie odcinka

    Sędzia odbiera kartę OS-ową od Stanisława Dalki na mecie odcinka

  • Praca sędziego nie była łatwa

    Praca sędziego nie była łatwa

  • Praca sędziego nie była łatwa

    Praca sędziego nie była łatwa

  • Syrena nr startowy 17

    Syrena nr startowy 17

  • Sędzia

    Sędzia

  • Trabant 601 nr startowy 7 załogi.....

    Trabant 601 nr startowy 7 załogi.....

  • Dominik Mydlarski w swoim VW 1300

    Dominik Mydlarski w swoim VW 1300

  • Z nr startowym 18 załoga: Alfred Ślizień / Ryszard Piechota - Zastawa 750, zdjęcie z archiwum Alfreda ,,Alka" Ślizienia

    Z nr startowym 18 załoga: Alfred Ślizień / Ryszard Piechota - Zastawa 750, zdjęcie z archiwum Alfreda ,,Alka" Ślizienia

  • Z nr startowym 18 załoga: Alfred Ślizień / Ryszard Piechota - Zastawa 750, zdjęcie z archiwum Alfreda ,,Alka" Ślizienia

    Z nr startowym 18 załoga: Alfred Ślizień / Ryszard Piechota - Zastawa 750, zdjęcie z archiwum Alfreda ,,Alka" Ślizienia

  • Z nr startowym 18 załoga: Alfred Ślizień / Ryszard Piechota - Zastawa 750, zdjęcie z archiwum Alfreda ,,Alka" Ślizienia

    Z nr startowym 18 załoga: Alfred Ślizień / Ryszard Piechota - Zastawa 750, zdjęcie z archiwum Alfreda ,,Alka" Ślizienia

Script logo   StudioStrona.pl