12. Rajd Dolnośląski
Autorem wszystkich poniższych zdjęć jest Tomasz Sucharda / Prawa autorskie zastrzeżone
Auto rajdowe Renault 8 Gordini załogi Krzysztof Komornicki / Zygmunt Wiśniowski na stacji benzynowej w Kudowie. Jedno z najlepszych aut używanych w rajdach w Europie w tym czasie: bez pałąków bezpieczeństwa, bez zagłówków na przednich siedzeniach, ze zwykłymi pasami piersiowymi. Za autem z lewej stoi Zygmunt Wiśniowski.
Samochód Komornickiego na głównej ulicy w Kudowie podjeżdża na serwis
Zastava 750 załogi Edmund Oprocha / Kazimierz Jaromin
Saab 96 nr startowy 22 załogi Jerzy Wilbik / . Na stacji CPN (Centrali Produktów Naftowych) stoją zawsze usmarowane bańki 20 litrowe do robienia mieszanki do dwusuwów: Syren, Trabantów, Wartbugóow i... Saabów
Saab 96 nr startowy 22 załogi Jerzy Wilbik / . Na stacji CPN (Centrali Produktów Naftowych) stoją zawsze usmarowane bańki 20 litrowe do robienia mieszanki do dwusuwów: Syren, Trabantów, Wartbugóow i... Saabów
Jerzy Wilbik
Renault 10 – jedyne auto “serwisowe” załogi Komornicki / Wiśniowski
Serwisanci – od lewej Szubert i Leon Grzesło. Na dachu 4 kola z oponami Michelin XAS, świetnymi na asfalt, ale o bardzo delikatnych bokach, łatwo ulegające przebiciu, co było powodem problemów Komornickiego podczas tego rajdu
Realia socjalizmu – ludzie od prawdziwie ciężkiej pracy, zupełny brak urządzeń w warsztacie wulkanizacyjnym. Ale opony Michelin z pomocą młotka przemontowali.
Realia socjalizmu – ludzie od prawdziwie ciężkiej pracy, zupełny brak urządzeń w warsztacie wulkanizacyjnym. Ale opony Michelin z pomocą młotka przemontowali.
Realia socjalizmu – ludzie od prawdziwie ciężkiej pracy, zupełny brak urządzeń w warsztacie wulkanizacyjnym. Ale opony Michelin z pomocą młotka przemontowali.
Realia socjalizmu – ludzie od prawdziwie ciężkiej pracy, zupełny brak urządzeń w warsztacie wulkanizacyjnym. Ale opony Michelin z pomocą młotka przemontowali.
Realia socjalizmu – ludzie od prawdziwie ciężkiej pracy, zupełny brak urządzeń w warsztacie wulkanizacyjnym. Ale opony Michelin z pomocą młotka przemontowali.
Realia socjalizmu – ludzie od prawdziwie ciężkiej pracy, zupełny brak urządzeń w warsztacie wulkanizacyjnym. Ale opony Michelin z pomocą młotka przemontowali.
Ogłoszenie wyników po rajdzie. Włodzimierz Markowski “DYZIO” (pod krawatem) dziękuje swojemu pilotowi – Stanisławowi Dalce
. Z lewej Jerzy Szymaniak z Automobilklubu Warszawskiego
Z lewej Stanisław Dalka
Z lewej Marek Varisella
Od lewej Zygmunt Wiśniowski i Krzysztof Komornicki
Od lewej Andrzej Gieysztor i Jan Wolski
Pilot Eugeniusz Pach, kierowca Marek Wachowski
. Krzysztof Komornicki studiuje wyniki
Włodzimierz Markowski notuje wyniki rajdu
. Z lewej Kazimierz Kraków – działacz Automobilklubu Warszawskiego, nn., z prawej Janek Wolski
. Od lewej Marek Wachowski, Marek Varisella, nn.
Próba zręcznościowa we Wrocławiu kończąca rajd. Alfa Romeo Giulia 1600 poznańskiej załogi Ryszard Kopczyk / Wojciech Siwecki
Próba zręcznościowa we Wrocławiu kończąca rajd. Alfa Romeo Giulia 1600 poznańskiej załogi Ryszard Kopczyk / Wojciech Siwecki
Próba zręcznościowa we Wrocławiu kończąca rajd. Alfa Romeo Giulia 1600 poznańskiej załogi Ryszard Kopczyk / Wojciech Siwecki
Próba zręcznościowa we Wrocławiu kończąca rajd. Alfa Romeo Giulia 1600 poznańskiej załogi Ryszard Kopczyk / Wojciech Siwecki
Porsche 912 załogi Włodzimierz Markowski Stanisław Dalka
Porsche 912 załogi Włodzimierz Markowski Stanisław Dalka
Porsche 912 załogi Włodzimierz Markowski Stanisław Dalka
Porsche 912 załogi Włodzimierz Markowski Stanisław Dalka
Porsche 912 załogi Włodzimierz Markowski Stanisław Dalka
Porsche 912 załogi Włodzimierz Markowski Stanisław Dalka
MG 1100 Marka Wachowskiego
MG 1100 Marka Wachowskiego
MG 1100 Marka Wachowskiego
Ryszard Nowicki i Elżbieta Wojtowicz w NSU 1000 TT. Na zdjęciu nr 42 doskonale widać podziurawioną pociskami i odłamkami ścianę budynku w centrum Wrocławia. Ścianę tę jeszcze wielokrotnie oglądaliśmy w następnych rajdach.
Ryszard Nowicki i Elżbieta Wojtowicz w NSU 1000 TT. Na zdjęciu nr 42 doskonale widać podziurawioną pociskami i odłamkami ścianę budynku w centrum Wrocławia. Ścianę tę jeszcze wielokrotnie oglądaliśmy w następnych rajdach.
Ryszard Nowicki i Elżbieta Wojtowicz w NSU 1000 TT. Na zdjęciu nr 42 doskonale widać podziurawioną pociskami i odłamkami ścianę budynku w centrum Wrocławia. Ścianę tę jeszcze wielokrotnie oglądaliśmy w następnych rajdach.
. Marek Wachowski na starcie do próby zręczności
Porsche 912 załogi Włodzimierz Markowski Stanisław Dalka
NSU 1000
. Alfa Romeo Giulia 1600
Fiat 850 nr startowy 8 załogi Ryszard Żyszkowski / Stanisław Wyka
Sędzia odbiera kartę OS-ową od Stanisława Dalki na mecie odcinka
Praca sędziego nie była łatwa
Praca sędziego nie była łatwa
Syrena nr startowy 17
Sędzia
Trabant 601 nr startowy 7 załogi.....
Dominik Mydlarski w swoim VW 1300
Z nr startowym 18 załoga: Alfred Ślizień / Ryszard Piechota - Zastawa 750, zdjęcie z archiwum Alfreda ,,Alka" Ślizienia
Z nr startowym 18 załoga: Alfred Ślizień / Ryszard Piechota - Zastawa 750, zdjęcie z archiwum Alfreda ,,Alka" Ślizienia
Z nr startowym 18 załoga: Alfred Ślizień / Ryszard Piechota - Zastawa 750, zdjęcie z archiwum Alfreda ,,Alka" Ślizienia