18. Rajd Warszawski Polskiego Fiata
Tablica z XVIII Rajdu Warszawskiego załogi: Błażej Krupa / Piotr Mystkowski
Przywieszka z pucharu za I-sze miejsce w klasyfikacji generalnej RSMP. Czasem wręczano nam puchary metodą “ jak leci” i zawodnicy nie mieli czasu na sprawdzanie na podium, czy to na pewno ich nagroda. Czasem wymienialiśmy puchary już poza podium. Zwycięzcami rajdu międzynarodowego byli Francuzi na Porsche: Bernard Beguin i Jean-Jacques Lenne, nam z Piotrem Mystkowskim przypadło zwycięstwo w Mistrzostwach Polski i stąd pewnie ta nagroda u mnie.
Przywieszka z pucharu za III-cie miejsce w klasyfikacji generalnej RSME
Przywieszka z pucharu za I-sze miejsce w klasie 9 grupy II-giej
Przywieszka z pucharu za I-sze miejsce w klasyfikacji zespołów fabrycznych
Plakietka z XVIII Rajdu Warszawskiego
- 4-10.pdf
Lista startowa, źródło: www.ewrc-results.com
- 002-1.pdf
Wyniki, źródło: www.scr.civ.pl
- 1-12.pdf
XVIII Rajd Warszawski, źródło: Przegląd Sportowy, autor: Jerzy Jankiewicz
- 2-14.pdf
ZNAKOMITA OBSADA RAJDU WARSZAWSKIEGO POLSKIEGO FIATA, źródło: Moto Przegląd, pod redakcją Jerzego Jankiewicza
- 3-7.pdf
Czołowi kierowcy Europy w XVIII Rajdzie Warszawskim
- 6-11.pdf
Francuz Beguin najszybszy w Rajdzie Warszawskim, autor: Andrzej Kostyra
- 8-8.pdf
BERNARD BEGUIN NAJSZYBSZY W RAJDZIE WARSZAWSKIM - BŁAŻEJ KRUPA NAJLEPSZY WŚRÓD PLAKÓW, źródło: Sport
- 7-6.pdf
JAK W RAJDZIE MONTE CARLO, źródło: Przegląd Sportowy, autor: Jerzy Jankiewicz
- 9-9.pdf
Per ZANINI notte fonda, źródło: 6 giorniSPRINT
- 10-21.pdf
BERNARD BEGUIN NA PORSCHE 911 NAJSZYBSZY W XVIII RAJDZIE WARSZAWSKIM POLSKIEGO FIATA, źródło: Przegląd Sportowy, autor: Jerzy Jankiewicz
- 11-20.pdf
Francuz Beguin triumfatorem Rajdu Warszawskiego - B. Krupa na trzecim miejscu
- 12-23.pdf
Ryzyko większe od współczynnika, rozmawiała: K. Kaźmierczak
- 13-15.pdf
REWANŻ, źródło: Motor, autor: Stanisław Szelichowski
- 14-13.pdf
THE STRONGLY CONTESTED WARSAW RALLY (Mocno kwestionowany rajd w Warszawie), źródło: POST EAGLE - NEW JERSEY 09.24.1980
- 15-16.pdf
Jak w październiku, źródło: Sztandar Młodych, autor: Andrzej Martynkin
- 16-6.pdf
ZANINI, CON BEGUIN EN SU PUNTO DE MIRA, źródło: Automovilismo
- 17-8.pdf
Rajd Warszawski
- 18-10.pdf
18 Rajd Warszawski Polskiego Fiata. W rajdzie tym wystartowało aż 7 Renault Alpine, w tym 6 z Polski. Auto udowodniło, że jest bardzo solidne, nadające się do sportu, bowiem cała szóstka dojechała do mety, w dodatku wygraliśmy klasyfikację zespołów fabrycznych! ( i to na rajdzie Polskiego Fiata). Nagrodą był wielki puchar kryształowy , który odebrałem na rozdaniu nagród i który postanowiłem zawieźć do działu sportu w fabryce Renault (bo im się należał). Znałem jednak nasze socjalistyczne realia i to, że mogę mieć problem na polskiej i NRD-owskiej granicy. Na wszelki wypadek organizator – Automobilklub Warszawski wystawił mi takie ,,Zaświadczenie”. Dzisiejsza młodzież, przyzwyczajona już do przekraczania europejskich granic bez jakiejkolwiek kontroli, raczej tego nie zrozumie. Wtedy prywatny wywóz kryształów był teoretycznie zabroniony, bo na ,,zachodzie” można było go sprzedać parokrotnie drożej niż kosztował u nas, oczywiście jeśli ktoś miał kanał zbytu. A ten puchar był wyjątkowo duży i kosztował pół miesięcznej przeciętnej pensji. Puchar bez przeszkód dojechał do Paryża, został przekazany w dziale Sportu i rzeczywiście wzbudzał podziw wszystkich odwiedzających to miejsce.
- 19_.pdf
RAJD WARSZAWSKI W SILNEJ OBSADZIE, źródło: BISS - BIULETYN INFORMACYJNY SPORTU SAMOCHODOWEGO FSO / Sierpień-Październik 1980