18 Rajd Wartburga


  • Serwis fabryczny Renault-Sport używał identycznego auta (R-17 Gordini) jak zawodnicy. Nachylony nad przednim zawieszeniem - złota rączka - Christian Pouchelon, współtwórca wielu sukcesów ekipy rajdowej, a potem F1 Renault; fot. Bernard Landon

    Serwis fabryczny Renault-Sport używał identycznego auta (R-17 Gordini) jak zawodnicy. Nachylony nad przednim zawieszeniem - złota rączka - Christian Pouchelon, współtwórca wielu sukcesów ekipy rajdowej, a potem F1 Renault; fot. Bernard Landon

  • Renault 17 Gordini załogi Krupa-Mystkowski na jednym z OS-ów koło Eisenach

    Renault 17 Gordini załogi Krupa-Mystkowski na jednym z OS-ów koło Eisenach

  • Andrzej Jaroszewicz na trasie Rajdu Wartburg

    Andrzej Jaroszewicz na trasie Rajdu Wartburg

  • Na mecie Rajdu Wartburg, od prawej: Patrick Landon (szef działu rajdowego w Renault-Sport), Ilia Czubrikow (Bułgaria), dwaj serwisanci ekipy bułgarskiej oraz Błażej Krupa; fot. Bernard Landon

    Na mecie Rajdu Wartburg, od prawej: Patrick Landon (szef działu rajdowego w Renault-Sport), Ilia Czubrikow (Bułgaria), dwaj serwisanci ekipy bułgarskiej oraz Błażej Krupa; fot. Bernard Landon

  • Załoga: Błażej Krupa  Piotr Mystkowski w samochodzie; Renault 17 Gordini

    Załoga: Błażej Krupa Piotr Mystkowski w samochodzie; Renault 17 Gordini

Script logo   StudioStrona.pl