4. Rajd Monte Calvaria
Autorem poniższych zdjęć jest Tomasz Sucharda, prawa autorskie zastrzeżone
Start do rajdu odbywał się w niedzielę z Placu Defilad
Brunon Czarnocki przykleja tablicę rajdową
i numery startowe na tylnej szybie BMW
Pilotka Czarnockiego w tym rajdzie
BMW 1800TI w tamtych czasach to było marzenie. Ale opony “letnie”
To chyba nie ja. Startowałem w tym rajdzie na VW 1200 mojego Ojca
Za kierownicą Lech Jaworowicz, później przesiadł się na wyścigówki
To Ford Taunus 12M z przednim napędem
Auta nie mają numerów na drzwiach, ponieważ w zimowych warunkach nie dało się ich namalować. A numery z folii wtedy w socjalizmie nie istniały. Z lewej widać Roberta Muchę, który również startował w tych zawodach.
Gdyby ktoś pytał to auto nazywało się Nysa i było powszechnie używane również przez Milicję Obywatelską. Auto “pomocy drogowej” było w kolorze brudno-żółtym.
Za kierownicą Lech Jaworowicz, a obok ??
Stoją od prawej: Lech Jaworowicz i Wiesław Mrówczyński
Lech Jaworowicz z pilotką
To Skoda z lat 50-tych
VW 1300
W rajdach często startowały auta należące do różnych ambasad. Stąd rejestracja WZ. O ile pamiętam 01 to były auta z ambasady USA. A auto to Triumph TR4 lub TR5
Krzysztof Komornicki studiuje kartę drogową