4. Rajd Monte Calvaria

Autorem poniższych zdjęć jest Tomasz Sucharda, prawa autorskie zastrzeżone


  • Start do rajdu odbywał się w niedzielę z Placu Defilad

    Start do rajdu odbywał się w niedzielę z Placu Defilad

  • Brunon Czarnocki przykleja tablicę rajdową

    Brunon Czarnocki przykleja tablicę rajdową

  • i numery startowe na tylnej szybie BMW

    i numery startowe na tylnej szybie BMW

  • Pilotka Czarnockiego w tym rajdzie

    Pilotka Czarnockiego w tym rajdzie

  • BMW 1800TI w tamtych czasach to było marzenie. Ale opony “letnie”

    BMW 1800TI w tamtych czasach to było marzenie. Ale opony “letnie”

  • To chyba nie ja. Startowałem w tym rajdzie na  VW 1200 mojego Ojca

    To chyba nie ja. Startowałem w tym rajdzie na VW 1200 mojego Ojca

  • Za kierownicą Lech Jaworowicz, później przesiadł się na wyścigówki

    Za kierownicą Lech Jaworowicz, później przesiadł się na wyścigówki

  • To Ford Taunus 12M z przednim napędem

    To Ford Taunus 12M z przednim napędem

  • Auta nie mają numerów na drzwiach, ponieważ w zimowych warunkach nie dało się ich namalować. A numery z folii wtedy w socjalizmie nie istniały. Z lewej widać Roberta Muchę, który również startował w tych zawodach.

    Auta nie mają numerów na drzwiach, ponieważ w zimowych warunkach nie dało się ich namalować. A numery z folii wtedy w socjalizmie nie istniały. Z lewej widać Roberta Muchę, który również startował w tych zawodach.

  • Gdyby ktoś pytał to auto nazywało się Nysa i było powszechnie używane również przez Milicję Obywatelską. Auto “pomocy drogowej” było w kolorze brudno-żółtym.

    Gdyby ktoś pytał to auto nazywało się Nysa i było powszechnie używane również przez Milicję Obywatelską. Auto “pomocy drogowej” było w kolorze brudno-żółtym.

  • Za kierownicą Lech Jaworowicz, a obok ??

    Za kierownicą Lech Jaworowicz, a obok ??

  • Stoją od prawej: Lech Jaworowicz i Wiesław Mrówczyński

    Stoją od prawej: Lech Jaworowicz i Wiesław Mrówczyński

  • Lech Jaworowicz z pilotką

    Lech Jaworowicz z pilotką

  • To Skoda z lat 50-tych

    To Skoda z lat 50-tych

  • VW 1300

    VW 1300

  • W rajdach często startowały auta należące do różnych ambasad. Stąd rejestracja WZ. O ile pamiętam 01 to były auta z ambasady USA. A auto to Triumph TR4 lub TR5

    W rajdach często startowały auta należące do różnych ambasad. Stąd rejestracja WZ. O ile pamiętam 01 to były auta z ambasady USA. A auto to Triumph TR4 lub TR5

  • Krzysztof Komornicki studiuje kartę drogową

    Krzysztof Komornicki studiuje kartę drogową

Script logo   StudioStrona.pl