5. Rajd Warszawski
- 1-49.pdf
Regulamin
- 2-42.pdf
Licencja sportowa zawodnika samochodowego / Błażej Krupa
- 1-36.pdf
Wpis z mojej licencji
- 3-31.pdf
Lista zgłoszeń
- 4-27.pdf
Klasyfikacja generalna
- 87-1.pdf
Wyniki. To mój pierwszy rajd zaliczany do Mistrzostw Polski. Jechałem Volkswagenem 1200, moim pilotem był Wojciech Kamiński. Niestety nie zostałem sklasyfikowany , mimo że przejechałem całą trasę rajdu i wszystkie próby. Złapałem się na pułapkę organizatora, który ustawił dwa PKC, nr 11 i 12 na tej samej drodze w Ukcie. Jadąc w rajdzie , pierwszy PKC z nr 12 trzeba było ominąć i odbić kartę 500 metrów dalej na PKC 11. (PATRZ MAPA). Pamiętam, że na drodze przed PKC nr 12 nie tylko ja zastanawiałem się co zrobić, ale i inni bardziej doświadczeni ode mnie zawodnicy jadący na VW 1300 (DALKA, MUCHA). Niestety czasu było bardzo mało i pierwszy podjechałem pod PKC nr 12. Po kilkuset metrach zatrzymałem się przy właściwym PKC, ale sędziowie na punkcie nr 11 odmówili mi wpisania czasu do karty, ponieważ była tam już adnotacja z PKC nr 12, i stąd nie zostałem sklasyfikowany na mecie. Wkrótce takie lokalizowanie PKC zostało we wszystkich rajdach zabronione. A mnie pozostała gorycz niezasłużonej porażki. .
- 5-18.pdf
P. Wilman, źródło: Motor 20/1967
- 6-21.pdf
V Rajd Warszawski, źródło: Motor 20/1967, autor: BK
- 7-18.pdf
Syrena 104 na trasie Rajdu Warszawskiego, źródło: Motor 20/1967
- 57-1.pdf
I eliminacja R.S.M.P. 21 - 23.IV.1967
- 88-2.pdf
Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski roku 1967, źródło: Książka, ,,Pędzą samochody mijają lata: 1908 - 1998", autor: Jerzy Lis