Rajd Tatry

  • Trening przed rajdem. Pierwszy z prawej pilot Macieja Stawowiaka -Janek Czyżyk. Dzisiaj zupełnie nie pamiętam tych zawodów. Szczególnie faktu opisanego w artykule spóźnienia aż o 7 minut, które obciążałoby mnie jako pilota, a nie Krzysztofa Komornickiego. A w mojej karierze pilota, siedzącego koło Komornickiego, Muchy i Zasady taki przypadek zdarzył się tylko jeden jedyny raz w 1970 roku. Tym bardziej, że Rajd Tatry pod względem nawigacyjnym był jedną z łatwiejszych imprez. Myślę, że nasz wysłużony, wierny Fiat 125p z OZOS-u już nie nadawał się do jazdy i do końca 1973 roku nie ukończyliśmy na nim żadnego rajdu. Po gruntownej reanimacji wystartowałem tym autem jako kierowca, po raz pierwszy od 5 lat, w Rajdzie Kormoran 1974 i dowiozło nas ono na 3 miejscu w generalce do mety.

    Trening przed rajdem. Pierwszy z prawej pilot Macieja Stawowiaka -Janek Czyżyk. Dzisiaj zupełnie nie pamiętam tych zawodów. Szczególnie faktu opisanego w artykule spóźnienia aż o 7 minut, które obciążałoby mnie jako pilota, a nie Krzysztofa Komornickiego. A w mojej karierze pilota, siedzącego koło Komornickiego, Muchy i Zasady taki przypadek zdarzył się tylko jeden jedyny raz w 1970 roku. Tym bardziej, że Rajd Tatry pod względem nawigacyjnym był jedną z łatwiejszych imprez. Myślę, że nasz wysłużony, wierny Fiat 125p z OZOS-u już nie nadawał się do jazdy i do końca 1973 roku nie ukończyliśmy na nim żadnego rajdu. Po gruntownej reanimacji wystartowałem tym autem jako kierowca, po raz pierwszy od 5 lat, w Rajdzie Kormoran 1974 i dowiozło nas ono na 3 miejscu w generalce do mety.

Script logo   StudioStrona.pl