Wyścigi Poznań


 

  • Jerzy Landsberg i Błażej Krupa

    Jerzy Landsberg i Błażej Krupa

  • Jeśli wierzyć liście startowej, to na Fiacie ucieka śpiewająca gwiazda estrady Andrzej Dąbrowski, goni prawdziwy Włoch, mieszkający w Polsce, Lelio Lattari. Andrzej startował też w rajdach i często w nocy przed PKC dziewczyny pytały tylko o niego. Reszta zawodników się nie liczyła.

    Jeśli wierzyć liście startowej, to na Fiacie ucieka śpiewająca gwiazda estrady Andrzej Dąbrowski, goni prawdziwy Włoch, mieszkający w Polsce, Lelio Lattari. Andrzej startował też w rajdach i często w nocy przed PKC dziewczyny pytały tylko o niego. Reszta zawodników się nie liczyła.

  • Jerzy Landsberg. Jurek jeździł ze mną jako pilot cały sezon 1974, Kormoran na Fiacie 125P, potem na Renault 12 Gordini.

    Jerzy Landsberg. Jurek jeździł ze mną jako pilot cały sezon 1974, Kormoran na Fiacie 125P, potem na Renault 12 Gordini.

  • Jerzy Landsberg. W sezonie 1975 postanowił przesiąść się z prawego na lewe siedzenie. Kupił nową Renault 5 LS i takim 90 konnym, seryjnym autem jeździł na wyścigi i na rajdy.

    Jerzy Landsberg. W sezonie 1975 postanowił przesiąść się z prawego na lewe siedzenie. Kupił nową Renault 5 LS i takim 90 konnym, seryjnym autem jeździł na wyścigi i na rajdy.

  • Renault 5 LS, potem model nazywał się 5 TS. Lekkie, bardzo dobrze się prowadzące autko z przednim napędem. Na więcej koni mechanicznych trzeba było czekać jeszcze 2 lata. Jurek był pierwszym kierowcą w Polsce, który zaczął być sponsorowany przez koncern tytoniowy. Zwracają uwagę -wyścigowe- opony Michelin XAS i felgi. Z prawej strony Dacia 9128OA to moje auto treningowe, które udostępniły mi w zamian za -katowanie- ich opon Olsztyńskie Zakłady Opon Samochodowych, czyli OZOS, czyli dzisiejszy Michelin w Olsztynie.

    Renault 5 LS, potem model nazywał się 5 TS. Lekkie, bardzo dobrze się prowadzące autko z przednim napędem. Na więcej koni mechanicznych trzeba było czekać jeszcze 2 lata. Jurek był pierwszym kierowcą w Polsce, który zaczął być sponsorowany przez koncern tytoniowy. Zwracają uwagę -wyścigowe- opony Michelin XAS i felgi. Z prawej strony Dacia 9128OA to moje auto treningowe, które udostępniły mi w zamian za -katowanie- ich opon Olsztyńskie Zakłady Opon Samochodowych, czyli OZOS, czyli dzisiejszy Michelin w Olsztynie.

  • Z lewej zasłonięty maską R-5 Janusz Kiliańczyk (w okularach) zwany -brodą- przeżywa swój pierwszy start na Renault 12 Gordini. Z mojej prawej strony mechanik Janusza, Pan Zdzisio Perłowski. Prowadził potem swój warsztat w Łomiankach.

    Z lewej zasłonięty maską R-5 Janusz Kiliańczyk (w okularach) zwany -brodą- przeżywa swój pierwszy start na Renault 12 Gordini. Z mojej prawej strony mechanik Janusza, Pan Zdzisio Perłowski. Prowadził potem swój warsztat w Łomiankach.

  • Tyłem stoi moja żona - Anna

    Tyłem stoi moja żona - Anna

  • Od lewej, Błażej Krupa, Jerzy Landsberg, Anna Krupa, Lech Jaworowicz

    Od lewej, Błażej Krupa, Jerzy Landsberg, Anna Krupa, Lech Jaworowicz

  • Po środku w kaszkiecie mój serwisant Bogdan -Bob- Buczyński.

    Po środku w kaszkiecie mój serwisant Bogdan -Bob- Buczyński.

  • To już auto zbudowane w Warszawie. <br><br>Foto: Piotr Mystkowski<br>Art. Fotografik czł. ZPAF<br>Warszawa

    To już auto zbudowane w Warszawie.

    Foto: Piotr Mystkowski
    Art. Fotografik czł. ZPAF
    Warszawa

  • W 1975 roku w Poznaniu można było zamknąć lotnisko Ławica w niedzielę. Taki był ruch samolotów.<br><br>Foto: Piotr Mystkowski<br>Art. Fotografik czł. ZPAF<br> Warszawa

    W 1975 roku w Poznaniu można było zamknąć lotnisko Ławica w niedzielę. Taki był ruch samolotów.

    Foto: Piotr Mystkowski
    Art. Fotografik czł. ZPAF
    Warszawa

  • Wyścig wszechklas na dochodzenie. Smorawiński -łyknął- obydwie Renówki.<br><br>Foto: Zenon Kelleri<br>fotoreporter<br> Gliwice<br>

    Wyścig wszechklas na dochodzenie. Smorawiński -łyknął- obydwie Renówki.

    Foto: Zenon Kelleri
    fotoreporter
    Gliwice

  • Start do wyścigu klasy 1600 ccm. Ja, jak zwykle z numerem 10, Kiljańczyk tym razem z nr 2.<br><br>Foto: Zenon Keller<br>fotoreporter<br>Gliwice<br>

    Start do wyścigu klasy 1600 ccm. Ja, jak zwykle z numerem 10, Kiljańczyk tym razem z nr 2.

    Foto: Zenon Keller
    fotoreporter
    Gliwice

  • autor: Piotr Sobolewski, wszelkie prawa zastrzeżone

    autor: Piotr Sobolewski, wszelkie prawa zastrzeżone

  • autor: Piotr Sobolewski, wszelkie prawa zastrzeżone

    autor: Piotr Sobolewski, wszelkie prawa zastrzeżone

  • autor: Piotr Sobolewski, wszelkie prawa zastrzeżone

    autor: Piotr Sobolewski, wszelkie prawa zastrzeżone

  • Foto: Piotr Mystkowski, Warszawa

    Foto: Piotr Mystkowski, Warszawa

  • Foto: Piotr Mystkowski, Warszawa

    Foto: Piotr Mystkowski, Warszawa

  • Foto: Piotr Mystkowski, Warszawa

    Foto: Piotr Mystkowski, Warszawa

  • Na wyścig przyleciał ,,Wilgą" Andrzej Jaroszewicz, ale wystąpił tylko w roli widza. Za nim siedzi jego żona Irena, a poniżej moja żona Anna.

    Na wyścig przyleciał ,,Wilgą" Andrzej Jaroszewicz, ale wystąpił tylko w roli widza. Za nim siedzi jego żona Irena, a poniżej moja żona Anna.

  • Wyścig oglądały też: moja siostra Krystyna Walaszek (z prawej) i Elżbieta Woszczak-Mystkowska

    Wyścig oglądały też: moja siostra Krystyna Walaszek (z prawej) i Elżbieta Woszczak-Mystkowska

  • Z lewej Janusz Kiljańczyk z nr 2, z prawej Błażej Krupa nr 10

    Z lewej Janusz Kiljańczyk z nr 2, z prawej Błażej Krupa nr 10

  • Z lewej Janusz Kiljańczyk z nr 2, z prawej Błażej Krupa nr 10

    Z lewej Janusz Kiljańczyk z nr 2, z prawej Błażej Krupa nr 10

  • Fot. Piotr Mystkowski, Warszawa

    Fot. Piotr Mystkowski, Warszawa

  • Fot. Zenon Keller, Gliwice, wszelkie prawa zastrzeżone

    Fot. Zenon Keller, Gliwice, wszelkie prawa zastrzeżone

  • Poznań 20.04.1975

    Poznań 20.04.1975

  • Fot. Zenon Keller, Gliwice, wszelkie prawa zastrzeżone

    Fot. Zenon Keller, Gliwice, wszelkie prawa zastrzeżone

  • Fot. Zenon Keller, Gliwice, wszelkie prawa zastrzeżone

    Fot. Zenon Keller, Gliwice, wszelkie prawa zastrzeżone

  • Fot. Zenon Keller, Gliwice, wszelkie prawa zastrzeżone

    Fot. Zenon Keller, Gliwice, wszelkie prawa zastrzeżone

  • Fot. Zenon Keller, Gliwice, wszelkie prawa zastrzeżone

    Fot. Zenon Keller, Gliwice, wszelkie prawa zastrzeżone

  • Z lewej stoi Henryk Ruciński z Poznania

    Z lewej stoi Henryk Ruciński z Poznania

  • Fot. Zenon Keller, Gliwice, wszelkie prawa zastrzeżone. Nr 10- Błażej Krupa, nr 2- Janusz Kiljańczyk, metę wymachuje Longin Bielak

    Fot. Zenon Keller, Gliwice, wszelkie prawa zastrzeżone. Nr 10- Błażej Krupa, nr 2- Janusz Kiljańczyk, metę wymachuje Longin Bielak

  • Z przodu Lelio Lattari, z tyłu Janusz Kiliańczyk. Foto: Tomasz Sucharda

    Z przodu Lelio Lattari, z tyłu Janusz Kiliańczyk. Foto: Tomasz Sucharda

Script logo   StudioStrona.pl