32 Rajd Wisły


Zdjęcia: Jan Kostrzewa i Henryk Kuczyński

 

  • Nikt nie jest uśmiechnięty. Przed chwilą do parku maszyn dotarła informacja o śmierci dwóch naszych Kolegów na poprzednim OS-ie.

    Nikt nie jest uśmiechnięty. Przed chwilą do parku maszyn dotarła informacja o śmierci dwóch naszych Kolegów na poprzednim OS-ie.

  • Z lewej stoi podparty mój serwisant Zbigniew Krynicki - (złota rączka), który pracuje ze mną od 1972 roku do dzisiaj !!!

    Z lewej stoi podparty mój serwisant Zbigniew Krynicki - (złota rączka), który pracuje ze mną od 1972 roku do dzisiaj !!!

  • Z prawej za Fiatem stoi Ryszard Adamek z Krakowa, z lewej Jacek Bartoś - szef ekipy fabrycznej FSO.

    Z prawej za Fiatem stoi Ryszard Adamek z Krakowa, z lewej Jacek Bartoś - szef ekipy fabrycznej FSO.

  • Andrzej Koper na Alpinie, którą startowałem w latach 1981-82. R-5 Alpine nie miało dużo mocy, ale było niezwykle wytrzymałym i w latach 82-85 zupełnie bezawaryjnym autem.

    Andrzej Koper na Alpinie, którą startowałem w latach 1981-82. R-5 Alpine nie miało dużo mocy, ale było niezwykle wytrzymałym i w latach 82-85 zupełnie bezawaryjnym autem.

  • Wiktor Polak - górol z Nowego Targu i samochód rajdowy, o którym dzisiaj mało kto wie - TALBOT 1600TI (poprzednia nazwa firmy to Simca)

    Wiktor Polak - górol z Nowego Targu i samochód rajdowy, o którym dzisiaj mało kto wie - TALBOT 1600TI (poprzednia nazwa firmy to Simca)

  • Jeszcze jeden Polak. Tym razem Adam Polak z Warszawy na fabrycznym Polonezie. Adam startował potem wiele lat w wyścigach i rallycrossie.

    Jeszcze jeden Polak. Tym razem Adam Polak z Warszawy na fabrycznym Polonezie. Adam startował potem wiele lat w wyścigach i rallycrossie.

Script logo   StudioStrona.pl