inne
Plakietki z rajdów - z kolekcji Piotra Mystkowskiego
Rajd Tatry 1974
Rajd Tatry 1974
Rajd Barburki - 8.XII.1974
IV Ogólnopolski Plebiscyt na 10 najlepszych kierowców i pilotów rajdowych roku 1974
Tablica z XXIV Rajdu Wisły załogi: Tomasz Ciecierzyński Piotr Mystkowski z kolekcji Piotra Mystkowskiego
Tablica z XII Rajdu Warszawskiego załogi: Tomasz Ciecierzyński / Piotr Mystkowski z kolekcji Piotra Mystkowskiego
Tablica z XVIII Rajdu Dolnośląskiego załogi: Tomasz Ciecierzyński / Piotr Mystkowski z kolekcji Piotra Mystkowskiego
Tablica z 7. Rajdu Kormoran załogi: Tomasz Ciecierzyński Piotr Mystkowski z kolekcji Piotra Mystkowskiego
Tablica z 34. Rajdu Polski załogi: Tomasz Ciecierzyński Piotr Mystkowski z kolekcji Piotra Mystkowskiego
Metalowa plakietka z X Rajdu Kupały-1974. (Z kolekcji Janusza Hancke)
Metalowa plakietka z XII Rajdu Pań-1974. (Z kolekcji Janusza Hancke)
Metalowa plakietka z Rajdu Warszawska Nike-1974. (Z kolekcji Janusza Hancke)
Proporczyk z 34. Rajdu Polski z kolekcji Piotra Mystkowskiego
Proporczyk z 34. Rajdu Polski z kolekcji Piotra Mystkowskiego
Proporczyk z 12. Międzynarodowego Rajdu Warszawskiego z kolekcji Piotra Mystkowskiego
Proporczyk z kolekcji Piotra Mystkowskiego
- 001-6.pdf
1974 - Wyścigowe Samochodowe Mistrzostwa Polski, źródło: Informator Zarządu Głównego PZMot
- 002-9.pdf
1974 - Wyniki rozgrywek o Puchar Pokoju i Przyjaźni w dyscyplinie wyścigowej, żródło: Informator Zarządu Głównego PZMot
- 40-1.pdf
Klasyfikacja Rajdowych Mistrzostw Polski, źródło: Informator Zarządu Głównego PZMot
- 41-3.pdf
RSMP/ Wyniki zespołowe, żródło: Informator Zarządu Głównego PZMot
- 42-2.pdf
Wyniki Pucharu Pokoju i Przyjaźni, żródło: Informator Zarządu Głównego PZMot
- 44-3.pdf
Sprawozdanie z działalności Głównej Komisji Sportowej Samochodowej za rok 1974
- 003-8.pdf
Maraton Moskwa - Berlin, źródło: Przegląd Sportowy - nr 101 (6120), autor: Jerzy Jankiewicz
- 004-6.pdf
Nagrody dla kierowców, źródło: Przegląd Sportowy, nr 101 (6120), autor Jerzy Jankiewicz
- 005-7.pdf
Telegram z fabryki Renault + tłumaczenie. Ten telegram rozpoczynał dopiero całą procedurę zorganizowania mojego wyjazdu do fabryki Renault po samochód. Był podstawą do wyrobienia paszportu z tzw ,,S"- czyli sportowego, lub wyciągnięcia go ze składnicy paszportowej w GKKFiT, potem wielokrotne wizyty w ambasadach: Francji, Belgii, RFN po wizy. Potem zorganizować busa, przyczepę, ubezpieczenia, dewizy, talony na benzynę na NRD, międzynarodowe prawo jazdy, wizyty w Głównym Urzędzie Ceł by czasowo wprowadzić auto na polski obszar celny i to wszystko w czasie, gdy pracowałem - prowadziłem firmę ''Naprawy Blacharskie i Lakiernicze Samochodów" P.S. Poczta Polska z dniem 01.10.2018 wycofała możliwość nadawania i odbierania telegramów
- 007-9.pdf
Renault 12 Gordini, książka serwisowa mojego auta
- 006-4.pdf
Renault 12 Gordini, kultowy model ma czterdzieści lat
- 20190522_194027.pdf
Informacja o zaangażowaniu firmy ,,Renault" w sport samochodowy
- jpg2-1.pdf
LELIO LATTARI DYPLOMATA I RAJDOWIEC, źródło: Wokół Nas - Marzec 2021