inne


Plakietki z rajdów - z kolekcji Piotra Mystkowskiego

  • Metalowa plakietka z Rajdu Barburki  XII-1968

    Metalowa plakietka z Rajdu Barburki XII-1968

  • Metalowa plakietka z Rajdu Zima - 24.II.1968

    Metalowa plakietka z Rajdu Zima - 24.II.1968

  • Przypinka + zawieszki z Rajdów Monte Carlo, które odbywały się w Latach: 1959 – 1968. W roku 1959 jednym z miejsc startowych była Warszawa. Przypinka z kolekcji Janusza Hancke.

    Przypinka + zawieszki z Rajdów Monte Carlo, które odbywały się w Latach: 1959 – 1968. W roku 1959 jednym z miejsc startowych była Warszawa. Przypinka z kolekcji Janusza Hancke.

  • Metalowa plakietka z V Rajdu Monte Calvaria-1968. (Z kolekcji Janusza Hancke)

    Metalowa plakietka z V Rajdu Monte Calvaria-1968. (Z kolekcji Janusza Hancke)

  • Mój mini-proporczyk za udział. „POGOŃ ZA DZIKIEM” to jedna z cyklicznych imprez sportowo/turystycznych organizowana przez Automobilklub Warszawski. Trudno dzisiaj uwierzyć, ale startowało wtedy w takiej imprezie kilkadziesiąt samochodów nawet z czołowymi kierowcami rajdowymi i wyścigowymi

    Mój mini-proporczyk za udział. „POGOŃ ZA DZIKIEM” to jedna z cyklicznych imprez sportowo/turystycznych organizowana przez Automobilklub Warszawski. Trudno dzisiaj uwierzyć, ale startowało wtedy w takiej imprezie kilkadziesiąt samochodów nawet z czołowymi kierowcami rajdowymi i wyścigowymi

  • opel_kadett.pdf

    Rallye Kadett. W 1968 roku pracowałem fizycznie w Szwecji by zarobić na swoje pierwsze “prawdziwe” rajdowe auto. Opel Kadett był w Skandynawii niewątpliwą gwiazdą i najbardziej popularnym autem w rajdach ( silnik o mocy 60 KM i przyspieszeniu od 0 do 100 w 16,5 sekundy !!!. Żadnych rur w środku, pasy biodrowe jak na zdjęciu, opony radialne 155x13 ale z dętkami (!) i maska silnika pomalowana na czarny mat). Ale moje serce, poszło w innym kierunku, w kierunku Fiata 124 Sport Coupe. Niestety za wcześnie. Fiat zaangażował się w rajdy dopiero parę lat później

  • 001-28.pdf

    Prospekt Fiata 124 Sport Coupé

  • 001-3.pdf

    Kalendarz z mojej "przydomowej" stacji benzynowej

  • 11-5.pdf

    1968 Londyn-Sydney / Sobiesław Zasada (foto)

  • 12-10.pdf

    Informator firmy Castrol o osiągnięciach w 1968 roku / 1.

  • 13-6.pdf

    Castrol achievements 1968 / 2.

  • 14-20.pdf

    Krajowi rywale coraz bliżej Sobiesława Zasady

  • 15-22.pdf

    ,,Rajd Barburki" rozegrany w burzy śnieżnej wygrał Sobiesław Zasada

  • 85-1-1.pdf

    Lista startowa / Rajd Polski 1968

  • 86-1-1.pdf

    Wyniki / Rajd Dolnośląski 1968

  • 10-27.pdf

    Prospekt gamy samochodów AMERICAN MOTORS COMPANY z 1968 roku. W latach 60-tych i później na terenie Niemiec Zachodnich, gdzie stacjonowały wojska USA było wiele firm, które sprzedawały auta wojskowym amerykańskim i drukowały specjalnie dla nich prospekty.

  • 19-8.pdf

    Instrukcja obsługi Fiata 124 Sport Coupe / Smary i płyny

  • 20-11.pdf

    Schemat instalacji elektrycznej samochodu Fiat 124 Sport Coupe

  • 22-10.pdf

    Cennik modeli Fiata w Szwecji w 1968 roku

  • jpg2pdf_(65).pdf

    Cennik brytyjski samochodów Opel w tym "KADETT COUPE RALLYE"

  • jpg2pdf_(66).pdf

    Prospekt opon Pirelli Cinturato. Mój Fiat 124 Coupe miał seryjnie montowane świetne opony Pirelli Cinturato. Niestety na rajdzie 1000 Jezior w sezonie 1969 zupełnie się zużyły. Napisałem do firmy Pirelli w Londynie, skąd dostałem prospekty natomiast zakup od nich nowych opon i związane z tym biurokratyczne procedury, nie mówiąc o kosztach były nie do przejścia.

  • jpg2pdf_(68).pdf

    Ładne auto, które widziałem w Szwecji, ale nie było tak popularne w rajdach jak BMW 1600 lub Opel Kadett Rally.

Script logo   StudioStrona.pl