Rajd Słowacji
Maciej Stawowiak na fabrycznym Fiacie, pierwszy z prawej Mieczysław Grzegorczyk - kierownik ekipy
Przy samochodzie stoi Marek Varisella, kierowca fabryczny Fiata, w środku siedzi Janina Jedynak, w kapeluszu tyrolskim Władysław Domański - szef ekipy FSO, drugi od prawej z nieodłączną fajką - Mieczysław Grzegorczyk - kierownik ekipy PZM
Poprad wjazd na metę. Typowy obrazek z socjalistycznej Czechosłowacji w 1972 roku. Szaro, smutno, pustki na ulicach. Trzeba pamietac, że to tylko 4 lata po “praskiej wiośnie” zdławionej przez bratnie partie, w tym przez polską...
Polskie Fiaty
Pierwszy od prawej Włodzimierz Śniady z Olsztyna, w środku Andrzej Radecki z Olsztyna, z OZOS (Olsztyńskie Zakłady Opon Samochodowych, późniejszy Stomil Olsztyn), pierwszy z lewej stoi inż. Ochnik z Olsztyńskich Zakładów Opon Samochodowych – kierownik stacji doświadczalnej w fabryce - serwis załogi Komornicki / Krupa na Fiacie 125p
tyłem stoi Włodzimierz Śniady, przodem z lewej Komornicki, w środku serwisant Hieronim Zgorzelski, z prawej z tyłu Mieczysław Grzegorczyk, zza kierownicy wysiada Błażej Krupa
Załoga Varisella / Jedynak
Wsiada Marek Varisella
Stoją od lewej: Mieczysław Grzegorczyk, inż Ochnik z OZOSu, Mechanik z FSO Wojtek Janus, Andrzej Radecki. Na bagażniku samochodu serwisowego widać aż 2 koła...
Ilia Czubrikow
Ilia Czubrikow
Drugi od lewej Władysław Domański, dalej Maciej Stawowiak, benzynę nalewa serwis OZOSu
Stawowiak i Grzegorzyk
Z lewej Ilia Czubrikow, pierwszy z prawej Andrzej Radecki - próbują reanimować tablicę rajdową
Renault Alpine
Skoda RS i MB
Załoga Komornicki-Krupa, z tyłu auta Hieronim Zgorzelski i kierownik ekipy PZM Mieczysław Grzegorczyk; przy szybie Włodzimierz Śniady
Z papierosem w ręku stoi Władysław Domański