Rajd Słowacji


zdjęcia: Tomasz Sucharda z Warszawy ( mototom.mot@gmail.com )

 

  • Maciej Stawowiak na fabrycznym Fiacie, pierwszy z prawej Mieczysław Grzegorczyk - kierownik ekipy

    Maciej Stawowiak na fabrycznym Fiacie, pierwszy z prawej Mieczysław Grzegorczyk - kierownik ekipy

  • Przy samochodzie stoi Marek Varisella, kierowca fabryczny Fiata, w środku siedzi Janina Jedynak, w kapeluszu tyrolskim Władysław Domański - szef ekipy FSO, drugi od prawej z nieodłączną fajką - Mieczysław Grzegorczyk - kierownik ekipy PZM

    Przy samochodzie stoi Marek Varisella, kierowca fabryczny Fiata, w środku siedzi Janina Jedynak, w kapeluszu tyrolskim Władysław Domański - szef ekipy FSO, drugi od prawej z nieodłączną fajką - Mieczysław Grzegorczyk - kierownik ekipy PZM

  • Poprad wjazd na metę. Typowy obrazek z socjalistycznej Czechosłowacji w 1972 roku. Szaro, smutno, pustki na ulicach. Trzeba pamietac, że to tylko 4 lata po “praskiej wiośnie” zdławionej przez bratnie partie, w tym przez polską...

    Poprad wjazd na metę. Typowy obrazek z socjalistycznej Czechosłowacji w 1972 roku. Szaro, smutno, pustki na ulicach. Trzeba pamietac, że to tylko 4 lata po “praskiej wiośnie” zdławionej przez bratnie partie, w tym przez polską...

  • Polskie Fiaty

    Polskie Fiaty

  • Pierwszy od prawej Włodzimierz Śniady z Olsztyna, w środku Andrzej Radecki z Olsztyna, z OZOS (Olsztyńskie Zakłady Opon Samochodowych, późniejszy Stomil Olsztyn), pierwszy z lewej stoi inż. Ochnik z Olsztyńskich Zakładów Opon Samochodowych – kierownik stacji doświadczalnej w fabryce - serwis załogi Komornicki / Krupa na Fiacie 125p

    Pierwszy od prawej Włodzimierz Śniady z Olsztyna, w środku Andrzej Radecki z Olsztyna, z OZOS (Olsztyńskie Zakłady Opon Samochodowych, późniejszy Stomil Olsztyn), pierwszy z lewej stoi inż. Ochnik z Olsztyńskich Zakładów Opon Samochodowych – kierownik stacji doświadczalnej w fabryce - serwis załogi Komornicki / Krupa na Fiacie 125p

  • tyłem stoi Włodzimierz Śniady, przodem z lewej Komornicki, w środku serwisant Hieronim Zgorzelski, z prawej z tyłu Mieczysław Grzegorczyk, zza kierownicy wysiada Błażej Krupa

    tyłem stoi Włodzimierz Śniady, przodem z lewej Komornicki, w środku serwisant Hieronim Zgorzelski, z prawej z tyłu Mieczysław Grzegorczyk, zza kierownicy wysiada Błażej Krupa

  • Załoga Varisella / Jedynak

    Załoga Varisella / Jedynak

  • Wsiada Marek Varisella

    Wsiada Marek Varisella

  • Stoją od lewej: Mieczysław Grzegorczyk, inż Ochnik z OZOSu, Mechanik z FSO Wojtek Janus, Andrzej Radecki. Na bagażniku samochodu serwisowego widać aż 2 koła...

    Stoją od lewej: Mieczysław Grzegorczyk, inż Ochnik z OZOSu, Mechanik z FSO Wojtek Janus, Andrzej Radecki. Na bagażniku samochodu serwisowego widać aż 2 koła...

  • Ilia Czubrikow

    Ilia Czubrikow

  • Ilia Czubrikow

    Ilia Czubrikow

  • Drugi od lewej Władysław Domański, dalej Maciej Stawowiak, benzynę nalewa serwis OZOSu

    Drugi od lewej Władysław Domański, dalej Maciej Stawowiak, benzynę nalewa serwis OZOSu

  • Stawowiak i Grzegorzyk

    Stawowiak i Grzegorzyk

  • Z lewej Ilia Czubrikow, pierwszy z prawej Andrzej Radecki - próbują reanimować tablicę rajdową

    Z lewej Ilia Czubrikow, pierwszy z prawej Andrzej Radecki - próbują reanimować tablicę rajdową

  • Renault Alpine

    Renault Alpine

  • Skoda RS i MB

    Skoda RS i MB

  • Załoga Komornicki-Krupa, z tyłu auta Hieronim Zgorzelski i kierownik ekipy PZM Mieczysław Grzegorczyk; przy szybie Włodzimierz Śniady

    Załoga Komornicki-Krupa, z tyłu auta Hieronim Zgorzelski i kierownik ekipy PZM Mieczysław Grzegorczyk; przy szybie Włodzimierz Śniady

  • Z papierosem w ręku stoi Władysław Domański

    Z papierosem w ręku stoi Władysław Domański

Script logo   StudioStrona.pl